Definition av; t r å k i g t

Hur jag än vrider och vänder på tidningen hittar jag inte något som jag inte har läst. Jag bläddrar förtvivlat. När sökningen resulterar i ingenting reser jag mig upp. Snurrar ett varv åt vänster. Sedan ett åt höger. Sätter mig ned. Ställer mig upp, snurrar några varv till. Blir plötsligt snurrig och slänger mig på sängen. Slår på tv:n, bläddrar igenom alla kanaler. Tvshop. Ricky Lake. Operah. Lite mer tvshop. Ricky Lake i repris. Suck. Jag slår på datorn, loggar in på msn. En av mina 146 kontakter är onine, och denna är afk. Tittar ut genom fönstret. Suck suck. Dubbelsuck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa jag menar absolut ingenting illa, så det tycker jag att du ska. :)

2007-02-28 @ 20:14:54
URL: http://absoluutmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0