Studieregel nr. 1; lös alla eventuella shoppingproblem innan du ens försöker..

Nu ska vi see. Jag öppnar biologiboken, slår upp rätt sida och stirrar på det första ordet. Jag börjar läsa, oj vad intressant det är, ojojoj så intressant. Jahaja så fungerar det.. Undrar om H&M fortfarande har rea.. Nej läsa var det! Precis, jaadå proteiner och kolhydrater och.. för jag skulle ju verkligen vilja ha den där tröjan.. Nej nu måste jag skärpa mig! LÄSA, det ska jag göra! Jaha tänk att det kan vara så.. jaha, okej.. levern ja.. undrar om den finns i deras katalog..


Kommentarer
Postat av: Fågelskådarn

Jag märker att din simultankapacitet är god!
Bra sätt att förbättra koncentrationen ta regelbundna pauser, skratta, slappna av eller träna!
Jag vet inte om det var rätt sätt, men när jag pluggade brukade jag göra det jobbigaste först för att ha nått att längta till sedan. Det gjorde mig mer effektiv.

2007-02-21 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0