Som så ofta förr. Inga fler nycklar.

Behöver jag ens säga vad som är problemet? Naturligtvis har jag tappat bort mina nycklar. IGEN. För mina trogna läsare är detta inget ovanligt. Jag tror att jag har tappat bort dom... hm.. 3 ggr (det senaste året). Det enda problemet är att den här gången har jag ingen som helst aning om vart jag har tappat dom. Dom kan ligga på mcdonalds vid hötorget, dom kan ligga på trottoaren, på en buss, tunnelbana, det vill säga vart som helst. Jag kan inte beskriva hur trött jag är på mig själv just nu. Jag kanske ska uppföra någon slags strejk mot nycklar. Tvinga tekniken att utveckla fingertryckslås istället. Jaa, det låter bra.

Kommentarer
Postat av: Marie

usch,. va jobbigt. ja brukar oxå lyckas slarva bort nycklarna men hittils har ja alltid hittat dem påp konstiga ställen igen iaf :P
hoppas du hittar dem snart!! =)

2007-03-04 @ 10:03:09
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0